Czy koło samokształcenia spełnia swoją rolę? PDF Drukuj Email

W pierwszym semestrze nauki w szkole uczestniczyłam wraz z innymi uczniami w zajęciach wyrównawczych z matematyki. W zajęciach wyjątkowe było to, że prowadzili je inni uczniowie, którzy z tym przedmiotem radzą sobie o wiele lepiej, przez co nauka matematyki była przyjemniejsza niż normalnie.

Uważam, że prowadzenie zajęć wyrównawczych w ten sposób to bardzo ciekawa idea, ponieważ łatwiej jest zadać pytanie rówieśnikowi niż nauczycielowi, bo między uczniem a nauczycielem jest większy dystans niż między uczniem a uczniem.

Chciałabym również dodać, że uczniowie, z którymi je się spotykałam byli bardzo wyrozumiali i mili, dlatego chciałabym, aby te zajęcia były kontynuowane.

Uczennica ILO

Matematycy, na których pomoc możesz liczyć: Karolina Jagodzińska IIIA, Elżbieta Kozłowska IIIA, Michał Drzewiecki IIA, Ernst Kot IIA, Bartosz Zieleziński IIA, Aleksandra Żmuda IIA.

 

 

Copyright © I Liceum Ogólnoształcące im. Hugona Kołłątaja w Krotoszynie.
e-mail: sekretariat@liceumkollataj.edu.pl